Aimtec hnv murr

Platforma APA pro robotickou automatizaci

Společnost DXC Technology přichází s novou digitální platformou Agile Process Automation (APA), která kombinuje cloudové služby a robotickou automatizaci procesů RPA (Robotic Process Automation) s vestavěnou umělou inteligencí. Firmám tím pomáhá se zdokonalením jejich podnikových procesů.

 
Nová platforma DXC APA představuje ucelené a plně agilní řešení, které usnadňuje transformaci stávajících procesů s cílem využít všech výhod automatizace, případně umožňuje vytvořit nové provozní modely pro inovace v podnikání. Na zpřístupnění této platformy podnikovým zákazníkům bude DXC spolupracovat se společnostmi PwC, Blue Prism a UiPath v rámci své špičkové partnerské sítě DXC Partner Network.

„Celá Evropa se potýká s velkým nedostatkem zaměstnanců. Platforma APA pomáhá firmám napříč odvětvími rychleji nasadit nástroje na automatizaci obchodních procesů (RPA) a uvolnit ruce zaměstnancům na práci s vyšší přidanou hodnotou,“ říká Bedřich Luft, generální ředitel české pobočky DXC Technology. „Platforma umožňuje zejména zrychlenou analýzu stávajících procesů a jejich automatizaci prostřednictvím cloudové RPA služby, kterou zákazníci mohou čerpat zcela flexibilně, dle aktuální potřeby.

Díky použití platformy APA je možné výrazně zkrátit dobu celého automatizačního projektu a celé řešení lze financovat z provozních prostředků a bez nutnosti nákupu jednotlivých licencí.

„Robotické automatizaci procesů se nevyhne žádná velká organizace a otázkou tak pouze je, kde tuto automatizaci nasadit a jak přínosy maximalizovat,“ dodal Ron Babin, zástupce výzkumného poradce společnosti IDC. „Firmy musí identifikovat ty správné příležitosti a začít se zkoušením automatizace procesů - jen tak totiž pochopí, jak jim automatizace pomůže snížit náklady a udržet si konkurenceschopnost vůči konkurenci.“

Mezi přínosy platformy patří: Diagnostika a hodnocení, Poradenství, Modulární automatizace a Hybridní digitální pracovní síly. Za platformou stojí partneři společnosti DXC a více než tisícovka specialistů této společnosti na oblast automatizace, kteří ve třech delivery centrech nasadili přes 700 robotů. Zákazníci díky tomu získali větší přehled o svých procesech a dosáhli celkového snížení chybovosti, nákladů i rizik.

„V delivery centrech mohou roboti samostatně vykonávat rutinní administrativní úkony a jejich typická produktivita při správně optimalizovaném procesu může být 4- až 10krát vyšší než lidská práce,“ dodává Bedřich Luft.
 
Publikováno: 3. 4. 2018 | Počet přečtení: 2593