murr Schunk

Komplexní služby s 24hodinovým servisem a prodejem

Společnost Chvalis, která poskytuje dodávky a služby v oblasti hydrauliky, pneumatiky i mazání pro veškeré oblasti průmyslu, patří již přes 30 let mezi nejvýznamnější systémové integrátory u nás. 

 

Společnosti, které využívají služeb značky Chvalis, jsou rekrutovány z automobilového, papírenského, dřevozpracujícího, chemického a stavebního průmyslu, ale i z dopravy, a to nejen z Česka, ale i ze Slovenska. Z plejády firem, které Chvalis distribučně zastupuje, jako např. SKF-Lincoln, Assalub, Eaton–Vickers, je značka Parker Hannifin nejvýznamnější. Pro všechny značky, které má ve svém portfoliu, poskytuje servis na celém území ČR.
Za perfektní práci udělila značka Parker Hannifin společnosti Chvalis status tzv. Premier distributora a certifikát Hydraulic Technology Center. Kromě toho je Chvalis držitelem certifikátů dodavatelů Českých drah a SŽDC včetně certifikací ISO a získal také certifikát Eaton–System Partner Industrial za skvělé servisní služby systémů této firmy.
Všechny prvky, jako jsou např. hydraulické agregáty, filtrační systémy, pneumatické systémy apod., aplikuje i do svých výrobků, které implementuje do požadovaných aplikací zákazníků. Kromě toho je Chvalis také významným hráčem v oblasti vývoje, výroby a dodávek hydraulických systémů „na klíč" pro mobilní aplikace v pomocných i trakčních pohonech kolejových vozidel českých výrobců.
Doba covidová včetně vládních restrikcí „zrušila“ všechny veletržní akce, setkávání obchodních partnerů se musí řešit online a přejímky nových zařízení i systémů se předávají na dálku prostřednictvím video přejímek. Jak řeší situaci ve společnosti Chvalis, jsme telefonicky komunikovali s jednatelem firmy Milanem Chvalinou.

Jaká opatření jste zavedli ve firmě?
Jelikož jsme dostali výjimku od Ministerstva průmyslu a obchodu z důvodů našeho zaměření pro dopravní sektor, jsou všechny pobočky otevřeny ve standardním režimu. Pracovníci prošli školením ohledně hygienických návyků, nošení respirátorů a k dodržování nařízených opatření. Velmi nám pomáhají ionizátory vzduchu, které přes noc „filtrují ozonem“ prostředí provozoven, aby mohli být ráno zákazníci v bezpečí obslouženi.   

 

Uvažujete ve výhledu o rozšíření poboček?
Všechny naše pobočky, kterých je nyní 6, jsou vhodně rozmístěny po celé republice: v Liberci, Rokycanech, Sušici /On Site/, Českých Budějovicích, Prostějově a v Jihlavě, kde je navíc služba „KANBAN" pro zákazníky z oblasti výroby kolejových vozidel.
Momentálně o rozšíření neuvažujeme, nahrává tomu i pandemie covid-19, a s tím spojené omezení výroby nejen v průmyslové sféře. Ale naše servisní skupina má co dělat. Díky rozsáhlému skladu náhradních dílů, který zahrnuje přes 4500 položek, mají zákazníci všechny potřebné díly neustále k dispozici, nově i formou využití e-shopu.

Nahrál jste mi na další otázku ohledně servisu, jak funguje tato služba?
Musím říct, že naše servisní služba je velmi vyhledávanou a je přístupná nonstop na tel.: 737 222 233. Službukonající operátor je schopen okamžitě pomoci radou, a pokud to nestačí, vysílá na pomoc servisní vozidlo z nejbližší lokální pobočky, aby bylo zařízení klienta co nejrychleji zprovozněno. Servisní výjezdový technik má k dispozici přístroje pro měření průtoku, tlaku i teploty oleje. Je soběstačný a schopen přímo na místě např. zalisovat novou hydraulickou hadici, přečerpat nebo vyčistit olejovou náplň. Právě dostupnost velmi širokých skladových zásob naši zákazníci oceňují.

Stává se, že výjezdový technik na místě problém nevyřeší?
Ano. Když technik vyhodnotí, že v daném případě není schopen poruchu vyřešit na místě, ani po konzultaci s operátorem, provede zapůjčení náhradního agregátu nebo ventilového bloku s potřebnými parametry, aby klient mohl obnovit provoz alespoň v nouzovém režimu do doby, než vyřešíme opravu. Přitom je jedno, zda jde o značku zařízení jiného výrobce, než zastupujeme. Opravu provedeme, aby byl náš zákazník spokojen.

Jaké výrobky a služby aktuálně může značka Chvalis nabídnout?
Jak jsem zmínil, jsme Premier distributor značky Parker a distributor servisních dílů Eaton–Vickers, kromě toho také distributorem v oblasti mazacích systémů firmy Assalub. Nadále zajišťujeme vybraná zákaznická řešení mazacích komponent firem SKF-Lincoln.
Od roku 2001 navrhujeme a dodáváme hydrauliku pro kolejová vozidla, pohony kompresorů pro výrobu stlačeného vzduchu, pohony ventilátorů pro chlazení spalovacích motorů, pohony alternátorů pro výrobu elektrické energie a také trakční pohony se všemi jízdními režimy včetně výběhových stavů.
Pro zvýšení rozsahu servisních služeb v oblasti údržby hydraulických a mazacích olejových náplní jsme rozšířili sofistikovaný systém odběrů vzorků oleje s prvotním označením odběrného místa o službu „Mobilní laboratoř" včetně okamžitého  vyhodnocení a reportu tribodiagnostického protokolu zákazníkovi. Naměřené údaje a poznatky jsou poté zpracovány do finálního protokolu s doporučením, jak olejovou náplň dále provozovat a udržovat s následným reportingem zákazníkovi. Mimo standardních filtrací olejových náplní provádíme i odstraňování vázané a nevázané vody z oleje za provozu pomocí mobilního filtračního zařízení Parker PVS 600, které pracuje na principu vakuového dehydrátoru.
Nově jsme získali titul Parker Certified Accumulator Service Centers pro všechny naše provozovny. Jeho hlavní význam spočívá ve standardizaci servisních služeb a systému oprav hydraulických akumulátorů, jako jsou výměny pryžových vaků a dalších komponent pro zajištění 100% kvality oprav s respektováním legislativních nařízení EU. Zároveň na všech pobočkách disponujeme novými hydraulickými akumulátory včetně dokumentace.

Čím se lišíte oproti konkurenci?
Je to komplexnost poskytovaných služeb, prodejní a servisní síť poboček s kapacitou více jak 25 servisních vozidel pokrývajících potřeby zákazníků kdekoli v ČR. Centrála v Hoštce je vybavena zkušebními stendy, tribodiagnostickou laboratoří,  3D konstruováním, obrobnou, svařovnou a dalším zázemím pro 24hodinové služby 365 dní v roce.

Jak nyní provádíte školení zaměstnanců zákazníků?
Pro školení zaměstnanců našich zákazníků disponujeme certifikovaným školicím střediskem, které patří do celosvětové sítě vzdělávacích center firmy Parker, a prováděné kurzy jsou součástí globálního systému vzdělávání Parker. V prostorách střediska je také ubytovací zázemí pro účastníky školení. Díky nové možnosti testování na covid-19 přímo ve firmě provozujeme školení bez omezení.
Kvůli pandemické situaci budeme od dubna nově nabízet nejžádanější kurzy také v elektronické formě. Jde o novinku v podobě internetového školení i-learning.

 
Publikováno: 16. 4. 2021 | Počet zobrazení: 444 článek mě zaujal 85
Zaujal Vás tento článek?
Ano