Aimtec hnv murr

Mobilní servis vysokopevnostních řetězů

V rámci bezpečnosti provozu řetězových a vázacích prostředků je potřeba myslet na jejich pravidelnou kontrolu. Věděli jste, že může proběhnout i u vás ve firmě?

 

Jedná se o kontrolu vázacích a kotevních řetězů, výkovků a textilních vázacích prostředků. Vše s odkazem na EN 818 a EN 1677.

Bezpečnost na prvním místě
Mobilní servis vázacích prostředků je praktické a efektivní řešení pro bezpečné používání, kdy nedochází k omezení výroby, protože kontrola se provádí přímo ve firmě. Pewag, jako přední světový výrobce vysokopevnostních řetězů G12, G10 a G8 poskytuje mobilní servis jako standard, a to i na řetězové systémy jiných výrobců. Tým techniků je připraven zkontrolovat, a je-li to potřeba rovnou i opravit vaše stávající vázací řetězy. Po kontrole/opravě je vždy vystaven nový certifikát o kvalitě.

Jak mobilní servis funguje?
Kontrola probíhá přímo u vás ve firmě, kde je na místě provedena magneticko-optická kontrola, trhací zkouška s následnou vizuální kontrolou a vizuální kontrola u textilních vázacích prostředků. Možné jsou opravy i výměna některých komponentů.

Inovativní peTAG řešení – revize a dokumentace on-line
Mobilní servis s novou certifikací, inovativním systémem kontroly a s daty o revizích neustále on-line. To je peTAG chytré řešení, usnadňující revize vázacích prostředků. Každého bezpečnostního technika a vedoucího provozu zatěžuje „papírová“ administrativa spojená s pravidelnou kontrolou vázacích prostředků.
Řetězový systém, úvazek a podobné řetězové systémy pracovně pojmenujme jako „hardware“. Klasické ocelové štítky pro identifikaci řetězových systémů a jejich papírovou dokumentaci můžete nahradit chytrým softwarem! peTAG solution je chytré řešení pro inspekci, údržbu a správu dat o každém řetězovém systému a úvazku. Stačí, pokud bude takový úvazek opatřen inteligentním štítkem, který obsahuje NFC čip. Tento čip v sobě nese veškeré informace o používaném produktu, jeho vlastnostech, kontrolách apod., a zajišťuje přenos dat do chytrého telefonu díky jednoduché mobilní aplikaci. Ta následně přenáší veškeré informace získané v terénu do PC bezpečnostního technika.

Odpadá tím administrativa i papírování
Identifikace, přesné údaje o kontrolách, výměnách dílů, nosnosti, uživatelské a bezpečnostní informace, videa apod. jsou vždy přístupné a inspekcí pečlivě zaznamenány a archivovány. Vše bezpečně pod kontrolou a neustále on-line.

Přenos dat s použitím chytrého telefonu s peTAG senzorem
- Žádná speciální čtecí zařízení (nepotřebujete RFID čtečky).
- Jasná identifikace produktu přímo na chytrém telefonu s OS Android.
- Přímý přístup k důležitým produktovým informacím.
- Správa produktu a servisních dat nezávisle na místě.
Celkovou správu dat zajišťuje peTAG manager – software zdarma, který máte nainstalovaný v PC s prvním peTAG štítkem, jenž jste si pořídili. Spolu s chytrým telefonem opatřeným peTAG senzorem ruku v ruce pracují na správě dat z terénu s jediným účelem – zjednodušit inspekci, a tím i vedení administrativy, což vede ke spolehlivějšímu a bezpečnějšímu užívání vázacích prostředků a jejich celkové správě. Samozřejmostí je analýza získaných dat a jejich vyhodnocení. Získaná data umožňují i jednodušší a rychlejší spolupráci s dodavatelem vázacích prostředků.

Sám vás upozorní na potřebu revize
Servisní technici, pracovníci zodpovědní za bezpečnost provozů i koncoví uživatelé ocení výhody peTAG solution téměř okamžitě. Certifikáty a revizní zprávy máte vždy po ruce, jste upozorňováni na termíny kontrol i na kroky, které je v rámci revize nutné udělat.

Garance ochrany dat
Data jsou uložena na externím serveru a přístup k nim má pouze zákazník. Limitovaný přístup může být umožněn poskytovateli služeb po autorizaci u zákazníka. Průběžné aktualizace zabraňují vytvoření děr v bezpečnostním kódu.

www.pewag.cz

Kontakt na mobilní servis:
tel.: 739 534 922, Pavel Hovorka, hop@pewag.cz, prodej@pewag.cz

 
Publikováno: 11. 11. 2019 | Počet zobrazení: 1276 článek mě zaujal 236
Zaujal Vás tento článek?
Ano