Rosler MURR2 Schunk

E-shop pomůže zrychlit opravy strojů

Běžné pozáruční opravy a údržbu obráběcích strojů může zákazníkům firmy Kovosvit MAS pomoci řešit nový e-shop, jehož cílem je zefektivnit distribuci náhradních dílů.

 
V nové aplikaci si mohou zákazníci Kovosvitu objednat náhradní díly nebo i např. mazací prostředky a firma je nejpozději do 48 hodin doručí. Navíc dostanou informaci, jaké úkony si mohou na obráběcím stroji učinit sami. Servisním technikům se tak uvolní ruce ke složitějším operacím u zákazníků. Firma má v plánu, že u vybraných obráběcích center bude garantovat zkrácení doby od nahlášení potíží do zahájení opravy.
Službu e-shopu v ověřovacím provozu otestovali vytipovaní zákazníci, nyní se do něj může přihlásit každý zákazník, který má od Kovosvitu zakoupený obráběcí stroj. Firma navíc poskytne na všechny položky objednané přes nový e-shop (www.kovosvit.shop) 10% slevu.
„Kromě e-shopu zůstává k dispozici i současný systém objednávek. Naším cílem ale je přesvědčit zákazníky, že prostřednictvím e-shopu bude objednávání položek snazší a rychlejší. Pokud se to podaří, přesuneme postupně jednoduchý stoeurový byznys na e-shop,“ upřesnil Miroslav Smolák, ředitel servisu Kovosvitu MAS.
 
Publikováno: 31. 3. 2019 | Počet zobrazení: 709 článek mě zaujal 164
Zaujal Vás tento článek?
Ano