hnv murr

Kouzlo webové prezentace v zelenobílé

Firma Murrelektronik spustila svůj nový kanál na populárním serveru YouTube a do portfolia svých marketingových aktivit tak zařadila další dílek skládačky. Cílem je, řečeno marketingovou terminologií, kromě propagace produktových novinek či pozvánek na různé aktuální akce, veletrhy, semináře apod., posílit celkové povědomí o značce jako takové. A zdá se, že Murrelektronik vzal v tomto případě věci za správný konec.

 

A mám to zadarmo! Známá reklama jedné nejmenované firmy a jejich Bédi Trávníčka vešla do dějin reklamy a lidové slovesnosti, ale obecně mají „věci zadarmo" obvykle vždy nějaký háček - kdo vám dá ostatně něco skutečně hodnotného opravdu gratis, že? Ale občas se i takové věci dějí, jen je potřeba se o nich v té záplavě nejrůznějších často zprofanovaných nabídek dozvědět.
A právě to se možná vtipným způsobem podařilo firmě Murrelektronik na kanále YouTube v kampani na jejich systémového asistenta. Má jméno Bernd, a v komiksovém stylu, blízkém moderní generaci, představuje novou službu společnosti Murrelektronik. Další informace o firmě jako takové, pak přináší video nazvané Stay connected!
Těžištěm internetové prezentace jsou však především produktová videa seznamující přehlednou a názornou formou s bohatou a rozsáhlou nabídkou firemního portfolia, a videa zaměřená na výrobní proces a oblast produktové kvality. Právě tady nechává firma uživatele nahlédnout do zákulisí výroby, kde produkty s logem Murrelektronik vznikají, včetně testovacího centra, pod pokličku výrobním procesům a řízení kvality.
Produktová videa jsou zaměřena zejména na klíčové novinky a výrobky firmy jako jsou prémiové napájecí zdroje Emparro 3, inteligentní distribuce proudu MICO, sběrnice, transformátory či momentové klíče.
Další sekci tvoří pak instruktážní videa (např.: Connectivity by Murrelektronik). Jejich společným tématem je firemní online shop, zaměřený na různé oblasti tohoto segmentu (filtrování, vyhledávání, kontrola dostupnosti, objednávky a různé cesty k nim...), nechybí samozřejmě ani možnost přehledného porovnávání produktů a datový košík.
I pokud nejste přímo zákazníky firmy, stojí za to se na zmíněný web a internetový kanál podívat. Jen kvůli inspiraci....jak se tyto věci dají udělat elegantně, bez přehnaného marketingového patosu a sebechvály, s nímž jsou nezřídka firemní prezentace spojeny.

 

 
Publikováno: 4. 8. 2015 | Počet přečtení: 966