hnv murr

V kampani „Opel 24 hodin“zabodovala Meriva i Astra

Během letošního ročníků tradiční kampaně „Opel 24 hodin“ se dealerům značky povedlo prodat 1150 nových vozů, což je ve srovnání s loňským výsledkem nižší prodej o 50 vozidel.

 

jde již o 11. ročník akce, kdy mají zákazníci možnost získat nové modely Opel za bezkonkurenční ceny – podle zvoleného modelu bylo letos možné koupit vozy Opel až o čtvrt milionu levněji. A kromě toho na zákazníky čekala řada dalších bonusů v podobě pojištění, zimních pneumatik či střešních nosičů.
Největší zájem byl o praktické kompaktní MPV Meriva, kterých se prodalo 324. „Tento model jasně dokládá, že počáteční „opatrnost“ konzervativnějších zákazníků je ta tam a chytrá koncepce jednoprostorového modelu s výtečně variabilním interiérem a originálními protisměrnými dveřmi boduje především u racionálních klientů,“ řekl Josef Šopík, prodejní ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel.
Hned na druhém místě skončila Astra s počtem 272 ks prodaných vozů. Příjemným překvapením je umístění na třetí pozici - 238 zájemců si objednalo kompaktní SUV Mokka. „Zatímco v západní Evropě je Mokka hitem, u nás se „rozjížděla“ trochu pomaleji. Teď už je ale Mokka prodejně velmi silným modelem a věříme, že s blížicím se nástupem nových turbodieselů 1.6 CDTI i do této modelové řady budou výsledky ještě lepší,“ předpovídá Josef Šopík.
Jak co říká na akci generální ředitel českého a slovenského zastoupení značky Opel, Pavel Šilha?  „Vloni jsme sice prodali o pět desítek vozů víc a ustavili tak tuzemský rekord v počtu aut prodaných během 24 hodin, ale letošní výsledek považuji za možná ještě cennější – začínali jsme dříve než vloni a prodat v tak cenově agresivním prostředí v polovině února za jediný den a noc hodně přes tisícovku nových aut – to je obrovský výkon.“ 
 

 
Publikováno: 19. 2. 2015 | Počet přečtení: 982