hnv murr

Rekordní počet návštěv za loňský rok

Webové stránky skupiny AAA AUTO ve všech třech zemích působení zaznamenali nárůst oproti předchozímu roku. Celková návštěvnost v ČR stoupla o 19,9 % na 23 219 159 návštěv za rok, na Slovensku o 73,8 % více návštěv (10 291 284) a v Rusku byl nárůst dokonce o 217,2 % (1 451 394).

 

Tím se webové stránky společnosti z hlediska návštěvnosti zařadili mezi nejvýznamnější autoservery v ČR a na Slovensku. „Stránky AAA AUTO prošly v roce 2012 kompletním redesignem s důrazem na celkové zjednodušení on-line výběru vozidel a vytváření nových nástrojů, které hledání vozu usnadňují. Výrazné meziroční zvýšení návštěvnosti připisujeme právě těmto změnám a celkovému přesunu našich marketingových investic směrem k on-linové prezentaci,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.
Nejhledanějšími vozy na českých stránkách společnosti jsou dieselové varianty automobilů Škoda Octavia a Škoda Fabia. Hledání pomocí filtrů dosahovala Škoda Octavia za rok 2012 celkem 1,3 milionu a u vozu Škoda Fabia půl milionu přístupů. Dalšími významnějšími kritérii jsou pak cena vozu, další modely jiných značek a specifické kategorie jako malé vozy, vozy MPV či auta s automatickou převodovkou.
Dobré výsledky ukazují, že se investice do webových stránek vyplatila. V letošním roce se firma chce zaměřit na další zjednodušování a zpříjemnění hledání vozidel. Mělo by jít o zcela nový typ hledání s možností kombinace více filtrů.
 

 
Publikováno: 14. 2. 2013 | Počet přečtení: 1787