murr Schunk

Místo „experta na telefonu“ bude „expert v brýlích“

Cisco a Google přinášejí technologický posun do světa hybridní práce. Spojení komunikačního řešení Webex Expert on Demand s brýlemi Glass Enterprise Edition2 představuje nový set s širokými možnostmi komunikace a spolupráce mezi pracovníky.

 
Řešení Webex Expert on Demand mění brýle s rozšířenou realitou (AR) na hlasově aktivovanou náhlavní soupravu pro vzdálenou spolupráci. Pracovník v první linii se může snadno spojit s jedním nebo více odborníky, kteří mohou být kdekoli na světě. Konzultanti pak mohou pomáhat lidem v terénu, kteří mají díky brýlím obě ruce volné pro manuální činnosti. Integrace obou řešení umožňuje nejen videohovory, ale třeba i sdílení dokumentů, což přispívá k rychlejšímu řešení problémů. Komunikace je oboustranná, takže člověk z terénu může svým vzdáleným kolegům posílat třeba videa nebo fotografie. Díky kooperaci více stran je práce rychlejší, efektivnější a případné chyby mohou být odstraněny již v zárodku. Navíc se zvyšuje i bezpečnost, protože pracovník nemusí držet v ruce mobilní telefon, papírové dokumenty, nepotřebuje odbíhat k notebooku a hledat v něm potřebná data apod.



Webex Expert on Demand se rychle nastavuje a snadno se používá. Pracovníci v první linii se mohou přihlásit naskenováním QR kódu. Pomocí hlasových příkazů si uživatel může vybrat spolupracovníka z posledních kontaktů, adresáře nebo z prostorů Webex Teams. Mohou zahájit hovor nebo odeslat automatickou zprávu s nápovědou vzdálenému odborníkovi, čímž si vyžádají okamžitou odpověď. Odborníci obdrží požadavek prostřednictvím Webex Teams a mají přístup ke všem funkcím, včetně anotací, sdílení obrazovky, sdílení dokumentace a nahrávání.
 
Publikováno: 1. 2. 2022 | Počet přečtení: 426