murr Schunk

Hybridní DS 9 E-Tense s vyšším výkonem i dojezdem

Značka DS Automobiles přichází s novým plug-in hybridním systémem pro DS 9, který s novou baterii dosahuje dojezd v bezemisním režimu 70 km dle WLTP a emise CO2 klesly na 26 g/km.

 
DS 9 E-Tense 250 je vybaven čtyřválcovým motorem PureTech o výkonu 200 k, který doplňuje elektromotor o výkonu 80 kW. Nová baterie o celkové kapacitě 15,6 kWh se stejným počtem článků umožňuje dojezd až 70 km v městském cyklu WLTP nebo 61 km v kombinovaném cyklu WLTP při nezměněné pohotovostní hmotnosti. Palubní nabíječka o výkonu 7,4 kW umožňuje nabití z 0 na 100 % za 2 hodiny a 23 minut.

Maximální rychlost modelu DS 9 E-Tense 250 je elektronicky omezena na 240 km/h, přičemž při jízdě pouze na elektrický pohon je možné dosáhnout rychlosti 135 km/h.

Novinka nabízí špičkové technologie, které se proslavily u ostatních modelů řady DS. Systém aktivního odpružení zahrnuje kameru umístěnou v horní části čelního skla snímající silnici, čtyři čidla světlé výšky a tři akcelerometry, které zaznamenávají všechny pohyby a přenášejí je do systému, jenž mění tlumení a odpružení každého kola, aby se zvýšila bezpečnost, pohoda za volantem a výsledkem byl bezkonkurenční komfort. Odpružení DS 21. století v sobě spojuje útulný komfort velkého prestižního sedanu s dynamikou kupé kategorie GT.



Díky systému DS Drive Assist jr umožněno řidiči využívat poloautonomní řízení úrovně 2 k překonání velkých vzdáleností v největším pohodlí a optimální bezpečnosti. Rychlost se reguluje podle prostředí, ve kterém se DS 9 pohybuje. Systém používá několik čidel a působí na řízení, aby vedl vůz v jízdním pruhu, který si řidič zvolí.
 
Publikováno: 20. 12. 2021 | Počet přečtení: 433