MURR2 Schunk

Swietelsky upraví extrémně vytížené Nové spojení v Praze

Společnost SWIETELSKY Rail CZ kompletně upraví geometrickou polohu koleje v extrémně vytíženém úseku tzv. Nového spojení Praha hl. n., Masarykovo nádraží – Libeň, Vysočany, Holešovice a v úseku trojkolejné trati Praha-Libeň - Praha-Běchovice. Celkem půjde o 76 km kolejí a 116 výhybek.

 

„Budeme proto pracovat pouze při nočních výlukách, aby stavební práce ovlivnily především osobní dopravu co nejméně,“ říká Lukáš Vostrý, ředitel závodu Stroje a mechanizace SWIETELSKY Rail CZ.

Firma má na zakázku, včetně všech souvisejících a přípravných prací, 45 nočních výluk, plánovaných od 19. dubna do 9. června.

„Organizačně i technicky jde o ojedinělou akci, při které budou nasazeny v některých nočních směnách současně až tři strojní linky. Nasadíme své nejvýkonnější a zároveň nejmodernější dostupné technologie,“ dodává Lukáš Vostrý.

Cílem opravy, jejímž investorem je státní Správa železnic, je systémová údržba nejvytíženějšího koridorového uzlu při co nejmenších omezeních provozu a jeho kvality.

Na této stavbě budou nasazeny technologie:

ASP Unimat 09-32/4S DYNAMIC + BDS 2000-4 – Dvoupražcová kontinuální výhybková strojní podbíječka s integrovaným dynamickým stabilizátorem + stroj na distribuci a úpravu štěrkového lože včetně úpravy štěrku ve výhybkách.

ASP Unimat 09-32/4S + DGS 62N + SSP 121 D
– Dvoupražcová kontinuální výhybková strojní podbíječka + dynamický stabilizátor a stroj na úpravu štěrkového lože.

ASP Unimat 09-475/4S + DTS – Jednopražcová kontinuální výhybková strojní podbíječka s integrovaným kartáčem a zásobníkem na štěrk + dynamický stabilizátor

ASP Stopfexpress 09-4X DYNAMIC + BDS 2000
– Čtyřpražcová kontinuální traťová strojní podbíječka s integrovaným dynamickým stabilizátorem + stroj na distribuci a úpravu štěrkového lože.

 
Publikováno: 15. 3. 2021 | Počet přečtení: 145