zoomatech murr Schunk

Nový web divize Automotive Aftermarket

Digitalizace, konsolidace a strukturální změny mění tvář celého odvětví – a této dynamice odpovídá i nový web divize Automotive Aftermarket ze skupiny Schaeffler, který mapuje celý sortiment skupiny díky jednoduché navigaci s přehledným designem.

 
Integrovaný online katalog umožňuje vyhledávání nejaktuálnějších údajů o vozidlech v reálném čase.

„Nová online prezentace nepředstavuje jen další milník v rámci naší digitalizace, ale vychází cíleně vstříc zájmům a potřebám našich zákazníků,“ uvádí Jens Schüler, President Global Sales & Marketing, Schaeffler Automotive Aftermarket.

Na subdoméně https://aftermarket.schaeffler.de, naleznou dílenští specialisté i obchodní partneři nabídku produktů a služeb, která je výrazně rozsáhlejší než dříve. Vše je zaměřeno na uživatele. Jednoduchá navigace a přehledná struktura vedou návštěvníky webu k požadovanému obsahu pouhými několika kliknutími. Hlavní navigace se přitom soustředí na to, co je společnosti Schaeffler vlastní: produkty, náhradní díly a služby. Ke všem typům vozidel nalezne uživatel všeobecné informace ohledně trhu, funkce a relevance náhradního dílu a následně může pokračovat hlouběji do produktových kategorií se zaměřením na pohonné ústrojí, motor a podvozek.



Moderní, intuitivní a nabitá informacemi je nová internetová prezentace divize Automotive Aftermarket ze skupiny Schaeffler.

Návštěvník zde získá podrobné informace o produktech a řešeních oprav a může zadáním čísla výrobku přejít přímo do online katalogu.

Přidaná hodnota: Katalog náhradních dílů dostupný online

Díky nově vyvinutému a poprvé takto integrovanému online katalogu získají dílny i obchody stálý přístup k nejnovějším informacím a budou moci cíleně vyhledávat aktuální montážní a servisní data pro specifická vozidla, vyhledávat OE čísla a zjišťovat dostupnost na úrovni příslušných položek. Odpovídající náhradní díl lze rychle a jednoduše najít prostřednictvím různých možností vyhledávání. Další plus: V rámci tohoto webu lze bez problémů přecházet mezi online katalogem, produktovým portfoliem a dílenským portálem REPXPERT.

Pod bodem nabídky „Support“ (Podpora) jsou navíc uvedeny odpovědi na často kladené dotazy – ať už se týkají portfolia, procesu objednávání a zasílání nebo servisních služeb.

Rychlé, přehledné a responzivní řešení, přesahující hranice

Kromě úplného přepracování obsahu jsme internetovou prezentaci zaktualizovali i po technické stránce: Nový web lze snáze najít pomocí vyhledávačů a responzivní webový design zajišťuje optimální zobrazení na všech typech koncových zařízení.

Do poloviny tohoto roku bude online 13 jazyků a 15 verzí pro jednotlivé země. Společnost Schaeffler přizpůsobuje obsah a funkce šité na míru konkrétní zemi, aby tak dále zvyšovala svůj globální dosah a povědomí o značce.



Online katalog, který byl poprvé takto integrován, umožňuje návštěvníkům webu, aby si v reálném čase vyhledali nejnovější informace o vozidlech.
 
Publikováno: 28. 1. 2021 | Počet přečtení: 199