murr Schunk

Virtuální veletrh ENGEL absolvoval úspěšnou premiéru

Pod mottem „True passion, real innovation, virtual experience“ představila v polovině října společnost ENGEL svůj první virtuální veletrh live e-xperience 2020. Podle výsledků jej organizátoři mohou oprávněně hodnotit jako úspěšný.

 
„Udělali jsme kvantový skok ve virtuální komunikaci s našimi zákazníky a partnery. Vysoký počet účastníků a velmi pozitivní ohlas zákazníků více než předčil naše očekávání,“ shrnuje zkušenosti z první virtuální akce live e-xperience Ute Panzer, Vice President Marketing and Communications společnosti ENGEL s tím, že akce nastavuje nová měřítka.

Virtuálního veletrhu s online konferencí se zúčastnilo několik tisíc zákazníků, partnerů a zájemců z 90 zemí, což výrazně převyšuje návštěvnost např. klasických Open Days. Návštěvnost odborných přednášek, expertních debat, one-on-one schůzek a prezentace strojů ve virtuálním showroomu byla po celé čtyři dny velmi vysoká. Ti, kdo se z nejrůznějších příčin nemohli zúčastnit akce online v době jejího konání však o možnost dozvědět se o novinkách a trendech, které na ní firma představila, nepřijdou – všechny prezentace jsou nadále k dispozici v mediatéce na webových stránkách společnosti ENGEL live e-xperience – showroom a mediatéka: www.engelexperience.live

Netradiční koncept pro netradiční podmínky

„I když se nekonají klasické veletrhy a osobní setkávání je možné jen omezeně, rádi bychom si vyměňovali zkušenosti s našimi zákazníky, partnery a zájemci a prezentovali naše řešení a inovace. Ani v dobách covidu-19 jsme nezastavili naši práci v oblasti vývoje,“ říká Dr. Christoph Steger, CSO skupiny ENGEL.

Z tohoto důvodu vyvinul rakouský výrobce vstřikovacích strojů zcela novou virtuální a interaktivní koncepci veletrhů. Sedm prezentovaných strojních exponátů, online odborný kongres a one-on-one schůzky s regionálními kontaktními pracovníky a dalšími odborníky – díky tomu všemu je live e-xperience srovnatelný se skutečným veletrhem.

„Podařilo se nám upřednostnit osobní kontakty i ve virtuálním formátu,“ říká Ute Panzer. Velmi mnoho zákazníků si již předem rezervovalo termíny k rozhovoru a při schůzkách se nechalo provázet virtuálním showroomem. Společnost ENGEL poskytla prostřednictvím videozáznamů vhled do nových strojních koncepcí a procesních technologií.

Účastníky přesvědčila jak koncepce, tak obsahová nabídka akce. Velmi pozitivní ohlasy měla také funkcionalita platformy a skvělá kvalita přenosu, pro který firma zřídila ve svém sídle v rakouském Schwertbergu dvě streamovací studia.

Zaměřeno na osobní setkávání

„I přes velmi dobré zkušenosti považujeme za mimořádně důležité, abychom se s našimi zákazníky, partnery a zájemci co nejdříve opět osobně setkali a těšíme se na to. Virtuální veletrh nenahradí do budoucna konání v reálném prostředí, ale velmi dobře ho doplní. Zařadíme live e-xperience jako doplňující trvalý distribuční kanál. Poskytne nám příležitost představovat řešení ENGEL nezávisle na vzdálenosti a časových pásmech způsobem, který byl dosud možný jen na veletrzích nebo v některém z našich umístění,“ říká Christoph Steger.



První live e-xperience ENGEL byl úspěchem. CSO Dr. Christoph Steger zahájil společně s moderátorkou Mari Langovou v první veletržní den doprovodnou online konferenci.
 
Publikováno: 9. 11. 2020 | Počet přečtení: 297