murr Schunk

Místo formuláře už bude stačit podpis v mobilu

Ubytovat se v hotelu bez potřeby nahlásit se na recepci, je dlouhodobá vize českého startupu Mews, který nyní podnikl poslední krok ke kompletnímu zdigitalizování celého procesu.

 
Společnost Mews, která poskytuje hotelům systém pro jejich kompletní správu, přidala do svého online check-inu možnost elektronického podpisu, čímž celý proces zdigitalizovala.

Hosté se tak mohou do hotelu či jiného ubytovacího zařízení zapsat klidně z domova, z ulice nebo na letišti, aniž by stáli frontu na recepci a vyplňovali formuláře ručně. To ušetří čas, pracovní síly i nutnost potkávat se s cizími lidmi tvář v tvář – v době po pandemii možnost ubytování bez nutnosti lidského kontaktu podle průzkumu Mews vítá až 78 % hostů.

„Myšlenka digitalizace check-inu není nijak nová, vyvíjíme ji vlastně už od samého začátku a hosté dosud měli možnost předvyplnění dat online, čímž si mohli ušetřit velkou část zdlouhavého ubytovacího procesu. Přidáním elektronického podpisu se však celý proces zdigitalizoval úplně, což považujeme za revoluční krok,“ vysvětluje Richard Valtr, zakladatel Mews. Koncept elektronického podpisu se přitom už dávno osvědčil např. při přebírání zásilek.

Nová funkcionalita má přinášet spoustu výhod. Online check-in šetří čas a dokáže urychlit práci recepčním, minimalizuje případné překlepy při ručním zadávání do systému a navíc zaměstnanci nepřijdou do kontaktu s osobními údaji zákazníků. Je zde zároveň velký potenciál pro hladké řešení útraty navíc, např. v minibaru nebo v hotelové restauraci – díky předvyplněným údajům na kartě se částka rovnou odečítá a není třeba dělat složité konečné vyúčtování.

Elektronické podpisy v aplikaci jsou v provozu od konce června a funkce je dostupná pro všechny hotely, které systém Mews využívají. Záleží jen na jejich provozovatelích, zda je uvedou do praxe.



Místo zdlouhavého vyplňování na recepci v hotelu se lze nyní jednoduše ubytovat z pohodlí domova.
 
Publikováno: 30. 7. 2020 | Počet přečtení: 280