Schunk

SHERON vítězem Volby spotřebitelů 2020

Vůně do auta SHERON Talisman a letní směs do ostřikovačů SHERON Power, které vyrábí společnost DF Partner, se staly letošním vítězem marketingového programu Volba spotřebitelů - Nejlepší novinka.

 

Letos se o titul ucházelo 160 nových a inovovaných výrobků, které bojovaly o přízeň 4000 spotřebitelů v celkem 51 kategoriích.

Výrobky zlínské společnosti DF Partner ovládly hned dvě kategorie: “Vůně do auta” resp. „Autokosmetika”. “Jsme velice hrdí na to, že výrobky značky SHERON jsou u zákazníků tak oblíbené a ve spotřebitelských soutěžích pravidelně vítězí. Velmi si toho vážíme a zároveň cítíme závazek k našim zákazníkům, kterým chceme i nadále poskytovat výrobky té nejvyšší kvality,” hodnotil vítězství ve dvou kategoriích Tomáš Skopový, ředitel marketingu společnosti DF Partner.

Podle Skopového obsadila směs do ostřikovačů SHERON Power první příčku především díky speciální receptuře zajišťující vyšší mycí účinek. „Tato směs zajistí nejen lepší výhled a čistější sklo, ale zároveň pomáhá lépe odstraňovat hmyz než běžné ostřikovače. Letní ostřikovač Power navíc vyniká svěžím aroma s vůní broskví. Atraktivní vzhled v oranžové barvě zase evokuje energii a sílu,” dodal Skopový.

Vůně do auta Sheron Talisman, které si DF partner nechává vyrábět v Itálii, u spotřebitelů zabodovala také díky originálnímu designu. „Osvěžovač vypadá jako malý čertík a nabízíme ho v šesti vůních a barvách. Vůně jsou vyrobené z kvalitního parfémovaného polymeru a po rozbalení vydrží až 45 dní,” uzavírá Tomáš Skopový.

Společnost DF Partner už 30 let vyrábí a dodává na tuzemský trh autochemii a autokosmetiku značky SHERON. Letos, vzhledem k mimořádné situaci v souvislosti s šířením koronaviru, spustila také výrobu dezinfekčních prostředků PROFEX.

 
Publikováno: 19. 6. 2020 | Počet přečtení: 139