Schunk

Peugeot spustil kampaň s Novakem Djokovičem

Značka Peugeot spouští novou mezinárodní reklamní kampaň „Move to Electric“, do které zapojila svého ambasadora Novaka Djokoviče. Ten právě odehrál první zápas na Australian Open, jenž se koná v Melbourne od 20. ledna do 2. února 2020.

 

Cílem této nové kampaně značky, v níž se představuje model Peugeot e-208, je poukázat na elektrifikaci vozů Peugeot. Značka Peugeot, která se opírá o 210 let své historie, o nabídku elektrických a hybridních motorů a strategii „Buy your Peugeot, choose your powertrain’“ nyní naplno vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energie.

Novak Djokovič je ústřední postavou kampaně. Přirozeně tak vyvstává paralela mezi jeho příběhem a příběhem značky Peugeot, jež slibuje nabízet vzrušující a důvěryhodnou vizi budoucnosti #UNBORINGTHEFUTURE.

Účastí v této kampani a logem „Electric“ na rukávu dresu potvrzuje dvojka světového žebříčku ATP svůj zájem o otázky ochrany životního prostředí a vyjadřuje svou podporu strategii značky Peugeot.

Kampaň začala v den zahájení 108. Australian Open, prvního letošního grandslamového turnaje.

 
Publikováno: 23. 1. 2020 | Počet přečtení: 376