Amper Schunk

Nové SUV C5 Aircross v bruselské premiéře

Pro 98. ročník bruselského autosalonu, který se koná od 10. do 19. ledna, si Citroën připravil stánek s elektrickou ofenzívou pod mottem „Inspirëd By You All“.

 

Pro rok 2020 si Citroën připravil širokou nabídku automobilů s elektrickým pohonem. Svou elektrickou ofenzívu zahajuje s novým motem „Inspirëd By You All“ a svou technologickou vlajkovou lodí, novým SUV C5 Aircross Hybrid, hybridním plug-in SUV pro Silent Urban Vehicle ve třídě ë-Confort, který představuje přechod k bohatší modelové řadě, kde výkonné spalovací motory doplní 100% elektrické a hybridní plug-in verze.

V nabídce bude 6 modelů v elektrifikované verzi. Všechny nové modely uvedené na trh budou nyní navíc k dispozici i v elektroverzi, jako důkaz závazku značky k odpovědnému přechodu na nové zdroje energií.

SUV C5 Aircross, které už se stalo referencí z hlediska komfortu zejména díky tlumičům s progresivními dorazy, sedadlům Advanced Comfort a 20 technologiím asistenčních systémů řízení, vstupuje do nové etapy programu. Nové SUV C5 Aircross Hybrid je díky své mimořádné modularitě nejvariabilnějším SUV na trhu: má 3samostatná sklopná a podélně posuvná sedadla s nastavením sklonu opěradla, objem zavazadlového prostoru je „Best in Class“, pohybuje se od 460 do 600 l. Dojezd v elektrickém režimu je 50 km, emise CO2 39 g/km a spotřeba 1,7 l/100 km v cyklu WLTP. Jde o novou etapu přechodu značky Citroën na nové zdroje energií. Jeho hybridní plug-in motor kombinuje nejnovější technologie a konkurenceschopné provozní náklady. První dodávky se uskuteční na konci prvního pololetí roku 2020.
 

Osvobozená městská mobilita

S koncepčním vozem Ami One Concept představuje svou vizi městské mobility reagující na nové potřeby i na výzvu přechodu na nové zdroje energií. Tento 100% elektrický, ultrakompaktní, bezpečný a trendy předmět umožňuje dvěma osobám svobodný pohyb po městě. Ami One Concept, který je dostupný bez řidičského průkazu, klade hlavní důraz na digitalizaci, která zajišťuje cenově dostupnější, snadnější a klidnější mobilitu. Je snadno ovladatelný pomocí speciální mobilní aplikace.

Koncepce stánku Citroën „La Maison Citroën“ ponoří návštěvníky do prostoru, který je díky použitým materiálům světlý a příjemný. Je to více než jen výstavní stánek, jde o architektonické vyjádření stylu Citroën a programu Citroën Advanced Comfort. Přizpůsobuje se novým způsobům používání vozů a široké veřejnosti slibuje zážitek plného ponoření do světa značky Citroën.

 
Publikováno: 10. 1. 2020 | Počet přečtení: 140