Nitra skf

Tisící uživatel zákaznického portálu

 Jubilejním klientem Zákaznického portálu společnosti Engel je dodavatel automobilového průmyslu Teknia, který v závodě Nivnice vyrábí široké spektrum produktů od technických součástí po náročné vizuální komponenty. Portál e-connect mu pomáhá zjednodušit nákup náhradních dílů.

 
„Portál byl hned od začátku velmi dobře přijímán, protože zjednodušuje a zefektivňuje mnoho procesů každodenní práce a tisící uživatel je pro nás důležitým milníkem, který jsme zaznamenali daleko dříve, než jsme očekávali,“ těší se Verena Paradeisová, produktová manažerka e connect společnosti Engel Austria. 
 
Engel e-connect připravuje cestu pro smart factory - firma portál důkladně přepracovala, aby i v budoucnu optimálně plnil požadavky digitalizace. V systému jsou nyní integrovány četné servisní produkty z programu inject 4.0 firmy Engel a další nové požadavky budou doplňovány průběžně. 
Systém e-connect podporuje servisní techniky a obsluhu strojů na místě při získávání strojních dokumentací a objednávání náhradních dílů u společnosti Engel. 
Antonín Janča, vedoucí údržby strojů firmy Teknia Uhersky Brod, který odpovídá za 23 vstřikovacích strojů různých typů, rychle rozpoznal velký potenciál efektivity, který mu e-connect nabízí. „Rozsáhlé možnosti strojní dokumentace a zjednodušený nákup náhradních dílů byly rozhodujícím impulzem k tomu, že jsme se zaregistrovali do systému e-connect,“ říká Antonín Janča. Že se stal tisícím uživatelem nového portálu, se dozvěděl krátce nato. Při příležitosti tohoto speciálního jubilea pozvala společnost Engel svého zákazníka do Rakouska. Jako dárek obdržel Antonín Janča poukázku na školení, kterou může použít buď v novém školicím centru ve Schwertbergu nebo v pražské pobočce. 
Nyní může kdykoli a z jakéhokoli místa získat přehled o strojním parku a podle potřeby se seznámit s celou servisní historií každého stroje, přičemž portál umožňuje rychlejší objednání potřebných náhradních dílů. „Nákup náhradních dílů je se systémem e-connect výrazně jednodušší. Pomocí uložených kusovníků můžeme náhradní díly identifikovat výrazně rychleji,“ vyzdvihuje Antonín Janča jednu z předností, kterou od začátku intenzivně využívá. Zákaznický portál navíc rovněž výrazně zjednodušuje a zrychluje komunikaci. Dotazy na podporu a servis lze podávat online, aby mohl servisní tým Engel začít s jejich zpracováním bez ztráty času. 
 

 
Publikováno: 13. 5. 2019 | Počet přečtení: 147