hnv murr

10 let v kartonovém světě

Společnost RAJAPACK vstoupila na český trh v roce 2007, a že se jim tady daří, dokazuje počet prodaných kartonových krabic - 6 miliónů kusů za 10 let. Jak říká s nadsázkou šéfka české pobočky Gabriela Fabiánová, počtem prodaných kartonových obalů by vydláždili třikrát cestu z Prahy do Paříže a zpět.

 
Česká pobočka Rajapack se sídlem v Říčanech u Prahy patří mezi 22 poboček mezinárodního koncernu RAJA Group. Její doménou je obchod s obalovými materiály. Ročně prodají v ČR přes půl miliónů kusů kartonových obalů a to je přimělo přemýšlet i nad ekologickou zodpovědností. Proto více než polovina z 2500 jejich výrobků tvoří takzvané „zelené“ zboží.

Na oslavě 10. výročí fungování firmy, která se ponese v pozitivním duchu, budou profitovat i zákazníci. Pod heslem „10 let s vámi“ bude firma do konce letošního března odměňovat stávající, ale i nové zákazníky v rámci akce Dárkománie. Podle výše objednávky zákazníci obdrží třeba sadu šperků Swarovski, elektrický gril nebo tablet.

V loňském roce měl český RAJAPACK obrat 135,8 milionů korun a pochlubit se může 20 tisíci stálými zákazníky z oblasti B2B. „Daří se nám díky kvalitě a šířce naší nabídky a především díky perfektní komunikaci a zákaznické podpoře,“ vysvětluje Gabriela Fabiánová. „Naši zákazníci oceňují, že umíme poradit, jaký obalový materiál koupit, jak s ním pracovat a ve výsledku pak na balení zboží třeba i ušetřit.“

V rámci důrazu na ekologickou zodpovědnost a recyklaci materiálů nabízí svým zákazníkům u všech typů nabízených obalů udržitelnou alternativu a ekologický přístup, který uplatňuje interně i v rámci firmy. Ostatně firma má certifikaci ISO 14001, která řeší právě environmentální management.

Takzvaných „zelených“ produktů má firma aktuálně v nabídce 51 %. Ekologická alternativa, tedy výrobek, který je recyklovatelný, zčásti, nebo úplně vyrobený z recyklovaných materiálů, biologicky odbouratelný a vyrobený v souladu s ekologickými zásadami, existuje u všech typů obalů. A to dokonce i u bublinkové folie. RAJAPACK navíc aktivně vzdělává i své zákazníky. Málokterý z nich například ví, že ekologická varianta je často i variantou nejvíce ekonomickou.
 
Publikováno: 8. 3. 2018 | Počet přečtení: 1119