EuroBlech Murrelektronik

Dámejídlo.cz v Dock In Two

Společnost Dámejídlo.cz oslavila své páté narozeniny představením nové korporátní identity, nového loga a také přestěhováním do zcela nových kancelářských prostor na břehu Vltavy, kousek od pražské Palmovky.

 

Tato společnost, která se zabývá zprostředkováním a dovozem jídla z restaurací, oslavila již pátý rok od svého založení. Jan Matějů, CEO společnosti Dámejídlo.cz k tomu poznamenal: „Po novinkách v oblasti nové identity firmy směrem k zákazníkům, které reprezentuje nová firemní identita, logo či služba DámeJídlo+ následují novinky také uvnitř naší firmy. Dosavadní kanceláře nám nevyhovovaly jak kapacitně a dispozičně, tak svojí atmosférou, takže mě velice těší, že se nám podařilo najít vhodný prostor pro naši firemní DNA a ještě navíc se nám to podařilo v období inovací na více frontách. Nadělili jsme si takový dárek k 5. narozeninám.“

Nové kanceláře firmy nyní zákazníci najdou v architektonicky zajímavé kaskádovité budově Dock In Two, s terasami směřujícími k vodní ploše slepých ramen Vltavy. Příjemné pracovní prostředí v blízkosti centra metropole se vyznačuje unikátní atmosférou, vazbou na ruch centra města i klidu podél Vltavy. „Na novém objektu nás zaujalo nejen místo samotné, na dohled do centra i kousek od navazujících dopravních tepen včetně Pražského okruhu, ale také atmosféra lokality a originálně řešené budovy jak z pohledu exteriéru, tak interiéru,“ doplňuje Jan Matějů.

Značka Dámejídlo.cz se představila také v novém kabátě. Redesign korporátní identity je patrný na webu, v aplikaci, na nových polepech aut či na změně oblečení kurýrů. Textová část loga nově obsahuje název značky bez domény .cz.

„Nejen, že jsme graficky upravili značku Dáme jídlo, tak abychom omladili a oživili její podobu od oblečení našich kurýrů až po nový web, ale také jsme se hodně věnovali tomu, co naši zákazníci v životě hledají a na čem jim záleží. Pro značku to znamená, že v rámci nového positioningu bude nejen dál utvářet český trh rozvozu jídla, ale také doufáme, že povede zákazníky k tomu, aby žili daným momentem. To věříme, že je jedna z největších lidských radostí a svobod. To, jakou roli v tom bude hrát jídlo od nás, necháme už čistě na našich zákaznících,“ dodává Jan Matějů.

 
Publikováno: 21. 12. 2017 | Počet přečtení: 236