hnv murr

Transformace Citroënu

V rámci modernizace prochází Citroën kompletní transformací. Ta se netýká jen obnovy nabízených vozidel a showromů, ale také všeho, s čím se potkávají jejich zákazníci. Tak vznikla i nová koncepce prodejny „La Maison Citroën“ v Paříži.

 

Koncepce městské prodejny se nyní dostává do celého světa, počínaje Čínou a konče Latinskou Amerikou. Do konce roku 2018 se tak otevře zhruba 30 showroomů. Stěžejní symbol transformace „La Maison Citroën“ na úrovni showroomů znamená novou koncepci prodejen určenou speciálně do center měst. V dubnu se první „La Maison Citroën“ otevřel v Paříži a nyní se začne objevovat po celém světě. Několik z nich už funguje v Číně, v Japonsku a dokonce v Kolumbii. Další otevření je plánováno v Belgii a v Maroku.

Plocha každého „La Maison Citroën“ je sice menší než klasické dealerství, což omezuje počet vystavených modelů, ale vše vynahrazuje zážitek, který zde návštěvníky čeká. Útulná atmosféra klade důraz na dotyk, v níž se všechny barevné prvky a použité materiály mísí s mnoha interaktivními displeji nabízejícími možnost využít 3D konfigurátor, službu Citroën Advisor, webové stránky s historií značky Citroën Origins atd. Rozšíření koncepce usnadňuje i použití systému architektonických modulů, jako jsou „zdi“ věnované modelům a související vizuály, merchandising a digitální obsahy.

Tento nepřehlédnutelný „retailový“ koncept showroomu již získal několik ocenění (Janus du Commerce 2016, Grand Prix Strategie designu kategorie Obchodní architektura, Label 2018 v soutěži Observeur du design atd.).

V souladu s touto koncepcí probíhá i modernizace stávajících dealerství značky v celé mezinárodní sítí, které získají nové uspořádání interiéru v duchu „La Maison Citroën“. Nové prostory tak dostanou nejen nové barvy a nábytek, ale i dekorace apod., které jim dodají modernější vzhled a útulnou atmosféru zcela převracející tradiční principy automobilové distribuce. Přestavbu interiérů doplňuje i nová kolekce oblečení pro prodejce. V roce 2017 již proběhla transformace téměř 150 prodejen, dalších 1000 odstartovalo a v roce 2018 bude následovat téměř 1500 dalších. Nové pojetí je již k vidění v Evropě (90 přestavěných prodejen), v Latinské Americe (39), na Středním východě (7) a v Asii (10). Transformace celé primární sítě Citroën France bude dokončena v roce 2018.

 
Publikováno: 20. 12. 2017 | Počet přečtení: 693