hnv murr

Cisco nabízí první prediktivní služby s AI

Společnost Cisco představila první prediktivní služby na trhu, které ke svému fungování využívají umělou inteligenci (AI). Ty umožňují organizacím předvídat možné výpadky systému, minimalizovat rizika, snížit provozní náklady a poskytují potřebné dovednosti pro digitální transformaci jejich podnikání.

 
Nové služby jsou rozděleny do dvou nabídek: Cisco Business Critical Services a Cisco High-value Services. Díky nim mohou firmy více investovat do inovací a méně do hledání IT specialistů, kvůli jejichž nedostatku často nejsou schopné držet kontinuitu byznysu, tempo potřebného růstu a zajistit vysokou úroveň kybernetické bezpečnosti.
Studie společnosti Cisco zjistila, že 70 % IT týmů, které mají na starosti síťovou architekturu, věří, že mezi nezbytné dovednosti patří programování a skriptování, avšak pouze 15 % mladých IT odborníků těmito dovednostmi skutečně disponuje. Nedostatek vhodných IT specialistů ztěžuje firmám snahu o udržení tempa spojeného s technologickými změnami. Najít vyhovujícího kandidáta na pozici technického ředitele tak organizacím trvá v průměru 107 dní, zaměstnat specialistu na analýzu dat, umělou inteligenci, automatizaci či bezpečnost je ještě těžší. Cisco proto rozšiřuje své portfolio služeb o dvě nové nabídky služeb, využívajících umělou inteligenci a strojové učení, aby organizace mohly lépe optimalizovat nedostatek IT specialistů.
První komplex Cisco Business Critical Services zahrnuje klíčové funkce, jako jsou analytika, automatizace, compliance a pokročilá bezpečnost, které minimalizují riziko lidské chyby a umožňují organizacím maximalizovat hodnotu jejich produktů a řešení. Podle měření analytické společnosti IDC dokázaly služby z nabídky Business Critical Services snížit u zákazníků počet neplánovaných výpadků o 74 %, zrychlit řešení problémů o 41 % a snížit provozní náklady o 21 %.
Druhou část nabídky služeb představuje balíček Cisco High-value Services umožňující efektivněji využít pokročilý software, řešení a síťové funkce. Toto portfolio je postaveno na službách podpory, které využívají analytiku, onboardingové nástroje, expertízu společnosti Cisco a vysokou škálovatelnost pro nasazení více proaktivních a preskriptivních služeb.
 
Publikováno: 5. 12. 2017 | Počet přečtení: 956