hnv murr

Mladoboleslavská Škoda se digitalizuje

Škoda Auto posiluje své aktivity v segmentech „Celopodniková digitalizace“, „Konektivita/Connected Car“ a „Koncepce budoucí mobility“ a v rámci své firemní koncepce Strategie 2025 zřídí novou oblast Digitalizace. 

 
Digitalizace se bude v budoucnu týkat všech oblastí podniku od vzdělávání a školení, přes vývoj za pomoci moderních technologií, virtuální reality a technologií 3D, až po výrobu v duchu Průmyslu 4.0. Automobilka tak podle své oficiální zprávy vytváří důležitý předpoklad pro vytváření řešení, odpovídající současným technologickým změnám. Úkolem oblasti Digitalizace, do níž automobilka investuje prostředky v řádu miliard korun, bude mj. vývoj nových projektů a služeb mobility. Kromě toho má připravit celý podnik na digitální transformaci. 
Škoda v roce 2019 přijde na trh s prvním hybridním vozem (měl by se jim stát Superb současné generace) po němž by měl následovat automobil čistě na elektrický pohon a první tzv. plug-in hybrid s možností nabíjení z elektrické zásuvky (nové velké SUV, jež představí koncem roku). Strategie 2025, kterou zpracovaly jednotlivé značky koncernu VW, počítá s tím, že koncern investuje desítky miliard eur do elektrických vozů (plánuje až 30 modelů), služeb alternativní taxislužby a automatického řízení - i Škoda auto již pracuje na systémech umožňujících autonomní jízdu a na vývoji ovládání hlasem a gesty.

 
Publikováno: 23. 8. 2016 | Počet přečtení: 778