hnv murr

IONIQ ve třech variantách

Hyundai IONIQ je první automobil na světě nabízený ve třech variantách elektrifikovaných poháněcích ústrojí. Modelovou řadu tvoří IONIQ Hybrid, IONIQ Electric a IONIQ Plug-in. Modely disponují nejmodernější technikou v oblastech konektivity a bezpečnosti, a nabízí také rozšířenou záruku.

 
IONIQ Hybrid a IONIQ Plug-in jsou vybaveny novým zážehovým čtyřválcem Kappa 1,6 GDI s přímým vstřikováním benzinu, nejvyšší tepelnou účinností ve své třídě (40 %), největším výkonem 105 k a maximálním točivým momentem 147 Nm. Tento motor byl přizpůsoben pro hybridní aplikace a je kombinován s 6stupňovou dvouspojkovou převodovkou s hladkým řazením. Integrovaný elektromotor umožňuje jízdu s čistě elektrickým pohonem a poskytuje okamžitý točivý moment, zatímco podvozek s víceprvkovou zadní nápravou výrazně zvyšuje úroveň jízdní dynamiky.

Elektromotor hybridního modelu poskytuje největší výkon 32 kW a maximální točivý moment 170 Nm. Napájen je akumulátory Li-Poly s kapacitou 1,56 kWh, uloženými pod zadními sedadly. IONIQ Hybrid v kombinaci s motorem 1,6 GDI nabízí největší celkový výkon hybridní soustavy 103,6 kW a točivý moment až 265 Nm. Tento model je schopen dosáhnout nejvyšší rychlosti 185 km.h-1 a může se pochlubit kombinovanými emisemi CO2 pouhých 79 g/km.

Řidiči, kteří se rozhodnou pro IONIQ Plug-in, se mohou spolehnout na výkonné akumulátory Li-Poly s kapacitou 8,9 kWh, umožňující dojezd více než 50 km s čistě elektrickým pohonem. Kombinace elektromotoru o výkonu 45 kW a čtyřválce Kappa 1,6 GDI umožňuje dosahovat kombinovaných emisí CO2 pouhých 32 g/km.

IONIQ Electric nabízí čistě elektrickou mobilitu díky akumulátorům Li-Poly s kapacitou 28 kWh, které umožňují dojezd více než 250 km. Okamžitě dostupný maximální točivý moment 295 Nm elektromotoru s největším výkonem 88 kW je přenášen prostřednictvím jednostupňového redukčního převodu. Vůz dosahuje nejvyšší rychlosti 165 km.h-1.
 
Publikováno: 7. 8. 2016 | Počet přečtení: 685