hnv murr

„Toyota Víkend“ přinesl rekordní čísla

Společnost Toyota Central Europe - Czech (TCE CZ) zveřejnila výsledky celorepublikové akce „Toyota Víkend“, která proběhla ve dnech 19. – 20. března. Během akce navštívilo prodejny autorizovaných partnerů značky přes 2000 osob a bylo uzavřeno 113 nových smluv, z toho bylo 37 objednávek na Yaris a 29 na novou Toyotu RAV4. 27 zákazníků se rozhodlo pro modely s hybridním pohonem.  

 

Víkendová akce Toyoty byla určena pro širokou veřejnost s cílem detailně představit jednotlivé modely značky Toyota potenciálním zákazníkům. 29 z nich podepsalo objednávky na novou Toyota RAV4.

„Jsme velmi rádi, že zákazníkům se nová Toyota RAV4 líbí, což dokládají i čísla z víkendu. V segmentu SUV jsme prvně nabídli model s hybridním pohonem a více jak polovina nových majitelů se pro něj rozhodla,“ říká k úspěchu modelu Martin Peleška, ředitel českého zastoupení značky, a doplňuje: „Všech 113 vozů je prodáno reálným a existujícím konečným zákazníkům. Nejedná se o vozy nakoupené či distribuované našim autorizovaným partnerům, či jinak vylepšené statistiky…“

Letošní jarní akci navštívilo více než 2000 zájemců. V rámci „Toyota Víkendu“ se uzavřelo 113 smluv. Největší zájem měli zákazníci o model Yaris, RAV4 a Auris (včetně jejich hybridních verzí). Nejžádanější byl model Yaris s 37 uzavřenými smlouvami.

„Pro nás to byly rekordní dva dny. Dosáhli jsme nejvyšších čísel akce „Toyota Víkend“ v její historii,“ uvádí Martin Peleška a dodává: „Rád bych poděkoval všem, kteří se na akci podíleli. Tím však naše práce nekončí. Mnozí z návštěvníků se totiž do prodejen autorizovaných partnerů vrátí, aby dořešili konkrétní požadavky na vybrané modely. Počet prodaných vozů se tak ještě zvýší.“ 

 
Publikováno: 23. 3. 2016 | Počet přečtení: 778