murr Schunk

Open Days zastoupily veletrh

Poté, co bylo rozhodnuto o zrušení letošního MSV v Brně, kde žďárská společnost AMPO patří k tradičním vystavovatelům, pozvala zákazníky koncem září na návštěvu k sobě.

 
Strojírenského veletrhu v Brně se společnost AMPO zúčastňuje už od svého založení v roce 1994. Tento způsob prezentace včetně aktuálních novinek byl podle jednatele a zakladatele firmy Oldřicha Poula vždy nejvhodnější formou, a ještě před dvěma desítkami let prakticky jedinou možností, jak se komplexně představit strojírenské veřejnosti. A i když rychlý nástup dalších variant, jak zákazníkům dodat nové informace ubral na vypovídající schopnosti veletrhů, v žádném případě nenahradil to nejdůležitější, co veletrh může poskytnout – osobní kontakt se zákazníky, ať již stávajícími nebo novými.

A tak vždy před přípravou dalšího ročníku veletrhu vyvstala diskuze, zda „jít či nejít“, protože finanční náklady na realizaci účasti firmy na veletrhu jsou značné a návratnost již není taková jako dříve. Dosud však vždy zvítězil argument, že se zákazníky je potřebné se sejít, zhodnotit uzavřené obchody, projednat možnosti další spolupráce a především společensky vzájemné dobré kontakty oživit.

Letos ale do plánů zasáhla „vyšší moc“ a MSV byl zrušen. Proto vedení firmy rozhodlo o alternativním řešení nahradit veletržní výpadek uspořádáním „Otevřených dnů v AMPU“, kde se firma mohla vypořádat s nastavením požadovaných opatření proti šíření koronaviru a dodržet nezbytné hygienické podmínky pro návštěvníky.

„Pochopitelně jsme nemohli v plné míře představit veškerý sortiment nabízených strojírenských výrobků. Ale o to v současné době ani tak nešlo. Naším záměrem bylo ukázat zákazníkům naše zázemí, potenciál firmy, skladové zásoby, výrobu a montáž jak pohonů, tak i lineárního vedení. Návštěvníky zaujal způsob skladování jednotlivých komponent ve třech automatických skladovacích systémech, které jsou výsledkem postupné modernizace skladových prostor a nezbytné pro efektivní přípravu montáže. Neméně důležité bylo i seznámení se s personálem, který pro ně jejich zakázky montuje, kompletuje a připravuje k odeslání,“ vysvětluje Oldřich Poul.

I když současná situace ovlivněná každodenní masáží, dramatickými statistikami ve sdělovacích prostředcích a sérií chaotických vládních nařízení a omezování, takovýmto akcím příliš nepřeje, s uspokojením firma mohla konstatovat, že záměr byl správný a svůj účel splnil. „Věříme, že další ročník MSV už bude probíhat v normálních podmínkách a za dostatečné účasti vystavovatelů i návštěvníků,“ doplnil Oldřich Poul.
 
Publikováno: 13. 11. 2020 | Počet zobrazení: 71 článek mě zaujal 11
Zaujal Vás tento článek?
Ano