hnv murr

Zlaté ocenění

Lídr v oblasti uchopovacích systémů a upínací techniky, společnost SCHUNK, získala za svou kampaň „Open.“ od German Brand Award 2019 zlato.

 

Kampaň v kategorii „Dokonalost ve strategii a tvorbě značky I Komunikace značky – kampaň“ („Excellence in Brand Strategy and Creation | Brand Communication – Campaign“) znázorňuje otevřenost, která formuje firmu na cestě k digitalizaci.
„Německý Oskar za úspěšné řízení značky podtrhuje působivým způsobem, že se strojírenským firmám vyplatí jít v marketingu novou cestou,“ řekl Henrik A. Schunk, CEO firmy. Již spoluprací se světovým brankářem Jensem Lehmannem, jako vyslancem značky, uspěla celosvětově prosperující rodinná firma už v roce 2012. Značku SCHUNK se podařilo jedinečným způsobem během let emocionalizovat. S kampaní „Open.“ SCHUNK úspěšně pokračuje ve své trvalé komunikaci v B2B marketingu.
Svět firmy je otevřen všem systémům, rozhraním, robotům, strojům, datům i cloudům. S tímto nekompromisním otevřením vytváří svým zákazníkům veškerou představitelnou svobodu při používání chytrých, na budoucnost orientovaných technologií a posiluje loajalitu zákazníků, stejně jako jádro značky „Superior Experience“. Kampaň využívá stejnoměrně všechny relevantní marketingové možnosti, od veletržního stánku přes tištěná média, digitální média až po venkovní reklamu. Poselství firmy získalo celosvětově téměř třičtvrtě milionů lidí.
Rada pro design společně s institutem German Brand již od roku 1953 uděluje jednou ročně ocenění German Brand Award. Hodnotí se inovativní značky, konzistentní řízení značky a udržitelná komunikace značky. O ocenění rozhoduje nezávislá porota složená z odborníků z různých oborů.

Gabriela Prudilová

 
Publikováno: 17. 1. 2020 | Počet zobrazení: 741 článek mě zaujal 173
Zaujal Vás tento článek?
Ano