ITS OnRobot Schunk

Tarraco - nová vlajková loď Seatu

Španělská značka Seat rozšiřuje své portfolio v rostoucím trhu SUV o velký model Tarraco. Novinka by měla vylepšit konkurenceschopnost značky na evropském trhu. K českým zákazníkům se nové Tarraco dostane začátkem příštího roku.

 

Nové Tarraco, které je z rodiny modelů SUV (Ateca a Arona) značky Seat největší, má v sobě spojovat nejmodernější technologie, dynamické jízdní vlastnosti, praktičnost a funkčnost s elegantním designem. Je zkonstruované na základě platformy MQB-A s dlouhým rozvorem od Volkswagenu. Vyrábět se bude v německém Wolfsburgu a jméno dostal po historickém městě Tarragona.
Robustní SUV může díky svým vnějším rozměrům (d - 4735, š -1839, v - 1658 mm) nabídnout obrovský vnitřní prostor jak v 5místé verzi, tak i v 7místném provedení. Na výběr bude osm barev karoserie a dva stupně výbavy: Style a Xcellence.
Nejdůležitější informace bude SUV poskytovat na 8“ centrálním „plovoucím“ displeji s komplexní konektivitou, který je navíc vybaven funkcemi ovládání pomocí gest. Disponuje rovněž individualizovatelným 10,25" digitálním panelem přístrojů, který řidiči poskytuje kromě navigačního systému obvyklé informace jako na analogových přístrojích.
Z pohonných jednotek, které se mají vyznačovat hospodárností, bude na výběr ze dvou zážehových a dvou vznětových motorů. Zážehové agregáty: Slabší 1,5 TSI (110 kW) pohání přední kola prostřednictvím 6stupňové mechanické převodovky. Jeho max. točivý moment 250 Nm je k dispozici od 1500 do 3500 ot./min. Silnější 2,0 TSI (140 kW) pohání všechna kola prostřednictvím 7stupňové převodovky DSG a systému 4Drive. Točivý moment 320 Nm dosahuje v rozmezí 1500 až 4100 ot./min.
Vznětové jednotky: Slabší turbodiesel 2,0 TDI (110 kW) se bude dodávat s 6stupňovou mechanickou převodovkou a pohonem předních kol, nebo se 7stupňovou převodovkou DSG a pohonem všech kol 4Drive. Maximum točivého momentu 340 Nm dosahuje od 1750 do 3000 ot./min. Silnější turbodiesel 2,0 TDI (140 kW) bude nabízen výhradně v kombinaci s pohonem 4Drive a 7stupňovou převodovkou DSG a točivý moment 400 Nm dosahuje od 1750 do 3250 ot./min.

Tarraco je připraveno i na využití alternativních pohonů, a to v hybridní verzi do roku 2020.

 
Publikováno: 31. 1. 2019 | Počet zobrazení: 340 článek mě zaujal 47
Zaujal Vás tento článek?
Ano