murr Schunk

Stylovější crossover S-Cross

Po třech letech přišlo Suzuki koncem roku s omlazeným rodinným modelem S-Cross, který si získal oblibu svou univerzálností a variabilním interiérem. Nyní nabízí sebevědomý design, lepší schopnosti v terénu a nové motory.

 
Oproti původnímu provedení se změnila celá přední část. Vysoko umístěná velká chromovaná maska působí drsnějším dojmem. Ke změně identity přispívají také nové světlomety s trojrozměrným uspořádáním. Od vyšší úrovně výbavy nahrazuje xenonová světla úsporná LED technologie. Díky světlé výšce podvozku, která narostla o 10 mm na 180 mm a větším pneumatikám (215/60 R16 resp. 215/55 R17) je zajištěna lepší průchodnost terénem. Inteligentní systém pohonu všech kol AllGrip nabízí čtyři jízdní režimy pro jízdu mimo zpevněné cesty.
V interiéru se toho moc nezměnilo, přístrojový štít dostal modernější grafiku, je vidět luxusnější povrchová úprava některých plastů a nové potahové materiály. Zavazadlový prostor 440 l si lze stejně jako předtím přizpůsobit variabilní podlahou či nastavením sklonu zadních opěradel.
O pohon se starají jak zcela nové benzinové motory řady BoosterJet, které nahrazují původní atmosférický motor 1,6 VVT, tak i turbodiesel DDiS. Základní jednotkou je přeplňovaný tříválec s přímým vstřikováním benzínu 1,0 BoosterJet dle filozofie downsizingu, který poskytuje výkon 82 kW. Větší čtyřválec 1,4 BoosterJet nabízí výkon 103 kW. Motory lze kombinovat s pohonem předních nebo všech kol a propojit s 5stupňovou manuální nebo 6stupňovou automatickou převodovkou s měničem točivého momentu. V nabídce zůstává původní turbodiesel kombinovaný s 6stupňovou manuální nebo samočinnou dvouspojkovou převodovkou TCSS.
 
Publikováno: 28. 3. 2017 | Počet zobrazení: 1125 článek mě zaujal 187
Zaujal Vás tento článek?
Ano