murr Schunk

Sportovně laděný Kodiaq

Elegantní SUV Kodiaq nyní mladoboleslavská automobilka představuje v provedení dynamické varianty s přídomkem sportline. Model disponuje řadou designových prvků speciálně navržených jen pro tuto sportovní variantu. Oficiální představení si odbude ve světové premiéře na Mezinárodním autosalonu v Ženevě (7. - 19. března).

 
Sportovní varianta modelu Kodiaq s délkou činí 4,70 m odráží designovou identitu značky, nabízí 7 míst k sezení a největší interiér i zavazadlový prostor ve své třídě. Dynamický vzhled karoserie zvýrazňují černé designové prvky, krátké převisy, opticky prodloužená linie střechy a ustupující záď. Už v sériové výbavě je Kodiaq sportline obut do 19palcových kol, volitelně jsou k dispozici ale i 20palcová.
Ve výbavě najdeme nejen sportovní sedadla, multifunkční volant a řadicí páku, ale i hliníkové kryty pedálů a také nové ukazatele přetížení, plnicího tlaku turbodmychadla, aktuálního výkonu motoru, teploty oleje a chladicí kapaliny. Ve standardu je volba z 6 jízdních profilů (Normal, Sport, Eco, Comfort, Individual a Snow), které ovlivňují řízení, odezvu plynového pedálu nebo automatické převodovky. Volitelně je k dispozici adaptivní podvozek DCC, čímž může řidič elektronicky regulovat tlumiče v režimech Comfort, Normal a Sport. Na výběr bude jeden ze čtyř agregátů: 1,4 TSI (110 kW), 2,0 TSI (132 kW), 2,0 TDI (110 kW) a 2,0 TDI (140 kW). Díky své světlé výšce 194 mm dobře překoná i větší nerovnosti. Jeho přechodový úhel činí 19,7°, přední a zadní nájezdové úhly 22° a 23,1°.
Standardně bude Kodiaq sportline dodáván se systéme pohonu všech kol, jehož řídicí jednotka permanentně propočítává optimální hnací moment pro zadní nápravu. Za běžného provozu, zejména při nízkém zatížení nebo při brzdění motorem, posílá řídicí jednotka maximum hnacího momentu na kola přední nápravy, čímž snižuje spotřebu paliva.
 
Publikováno: 28. 3. 2017 | Počet zobrazení: 1110 článek mě zaujal 207
Zaujal Vás tento článek?
Ano