hnv murr

CzechTrade vydává Exportního průvodce Maroko

Agentura CzechTrade v posledních dvou letech otevřela nové zahraniční kanceláře a podpořila tak rostoucí zájem českých exportérů o nové, vzdálené a mnohdy komplikované trhy a regiony. 

 

Jde například o Latinskou Ameriku (Kolumbie), posílení přítomnosti v Číně (Peking) a severní Africe (zahraniční kancelář v Maroku) a pokrytí regionu jihovýchodní Asie (Indonésie a Thajsko).
Aby tento krok opravdu přinesl ovoce v podobě zkrácení času, snížení nákladů a minimalizace rizik při vstupu českých exportérů na nové trhy, je nutné zajistit podnikatelům relevantní a praktické informace o těchto trzích.
Proto jsme se rozhodli jim pravidelně a zdarma předávat jednu z našich nejcennějších deviz, a to know-how a detailní znalost trhů, kterými disponují naši zahraniční zástupci.
Výsledkem je nový produkt - Exportní průvodce. Bude se jednat o sérii publikací, ve kterých exportéři naleznou vše, co je třeba o vybraném trhu vědět: aktuální informace o podnikatelském prostředí, výhody českých podnikatelů a na co si dát pozor, oborově tříděné obchodní příležitosti, doporučení ke vstupu na trh, marketingu a prezentaci, ale i jaké jsou dovozní a platební podmínky a mnoho dalších praktických tipů našich zahraničních kanceláří včetně nejdůležitějších kontaktů.
Exportní průvodce bude vydávaný v elektronické i tištěné podobě a bude distribuovaný členům Exportního klubu a klientům CzechTrade.
První Exportní průvodce, zaměřený na Maroko, je již k dispozici široké veřejnosti v elektronické podobě na portálu pro podnikání a export BusinessInfo.cz.
V přípravě jsou další vydání, která budou zaměřená například na Egypt nebo Thajsko.

CzechTrade je spolehlivým partnerem českých exportérů
Agentura CzechTrade prostřednictvím sítě zahraničních kanceláří v téměř 50 zemích světa a zkušeným exportním konzultantům nabízí unikátní znalost zahraničních trhů a obchodních zvyklostí.
CzechTrade poskytuje aktuální exportní informace, které pomohou zvýšit potenciál firmy pro vstup a působení na zahraničích trzích, a především individuálně řeší potřeby každého exportéra.
 

 
Publikováno: 28. 6. 2015 | Počet zobrazení: 1851 článek mě zaujal 517
Zaujal Vás tento článek?
Ano